Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 29.03.2024, 05:08 |
ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №199 м.Києва | |
Вітаю Вас Гість |
|
РІЧНИЙ ЗВІТ
РІЧНИЙ ЗВІТ діяльності школи І-ІІІ ступенів № 199 Шевченківського району м. Києва за 2022 р.
Школа має три ступеня навчання: 1 - 1-4 класи, II ступінь 5-9 класи, III ступінь 9-11 класи. З 1 вересня 2021 року в школі навчається 612 учнів. Учні навчаються у 23 класах. В школі налічується дванадцять 1-4 класів, в яких навчається 265 учнів, десять 5-9 класів, загальна кількість учнів, що в них навчаються - 228, 10-11 класів - 2, в якому навчається 59 учнів. Працюють 8 груп продовженого дня, які відвідують 240 учнів. В школі створені умови, які забезпечують варіативність навчання. У 2021-2022 навчальному році школа працювала над науково-методичною проблемою: «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи». Англійська мова вивчається з першого класу Основними завданнями інноваційної діяльності є: набуття учнями стійких навичок роботи з комп'ютером з урахуванням дозованості часу перебування за екраном монітора, обов'язкових вправ на релаксацію та фізпаузи з метою впровадження загальної культури роботи з комп'ютером. На підтримку педагогічних ініціатив та організацію інноваційних пошуків вчителів проведено ряд заходів:
Для задоволення потреб та уподобань учнів, розвитку їх здібностей та обдаровань учнів, школою укладено угоди про співробітництво з Національним університетом харчових технологій, з філією фізико-математичної школи Харківського авіаційного інституту при ДАХК «Артем», з Київським міжнародним університетом, НПУ ім. М. П. Драгоманова, Київським університетом ім. Бориса Грінченка, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи скерована за напрямами:
Основою організації виховної роботи в класах була діяльність класних керівників з формування в учнів рис громадянина - патріота України; опанування учнями основ Конституції, поваги до державних символів, дотримання високих моральних якостей, правової освіти, фізичного та трудового виховання, проведення заходів з питань охорони здоров'я та безпеки життєдіяльності, профілактична робота з питань профілактики правопорушень. У 2021-2022 н.р. у школі працювали спортивні гуртки (легка атлетика, футбольний, естрадно-спортивного та спортивного танцю). 41% від загальної кількості учнів відвідували дитячий будинок культури "Юний Артемівець" (гурток народної пісні, танцювальний, малювання, комп'ютерний, м'якої іграшки). Учні 6-9 класів відвідують гурток юних залізничників на Київській дитячий залізниці. Формування ініціативної, здатної приймати серйозні рішення особистості здійснювалось шляхом широкого залучення учнів до участі у справах школи через учнівське самоврядування. Робота учнівського самоврядування в школі була дієвою, результативною. Вдало керувала цією роботою лідер учнівського самоврядування ученm 10-А класу Зюзін Роман Шкільне самоврядування базувалось на основних принципах:
Всі ці дії давали можливість активізувати діяльність шкільного самоврядування, залучати учнів до роботи з урахуванням їх інтересів. Виховні заходи проводились з урахуванням вікових категорій учнів, охоплювали всіх учнів школи. Планувався зміст і форми організації виховної роботи в школі на період осінніх, зимових, весняних канікул. Протягом навчального року учні школи відвідали багато музеїв: Музей декоративного мистецтва, Музей природи, Музей М. Булгакова, Музей Голодомору, Музей Соборності України, Музей сучасної науки і техніки, тощо. Тепла, родинна атмосфера панує на святах першого та останнього дзвоника навчального року. Про переможців районних та міських предметних олімпіад, переможців різноманітних конкурсів, про учнів з сумлінним ставленням до навчання, активістів шкільного самоврядування йде мова на щорічному традиційному святі "За честь рідної школи". Це свято готується учнями всіх класів. На святі діє правило: ні слова про погане, згадуються тільки добрі справи, нагороджуються ті учні, які протягом року зміцнювали честь і славу школи. Національно-культурне відродження, відновлення історичної пам'яті, формування національної самосвідомості учнів будується через проведення екскурсій, поїздок учнів до музеїв, до осередків старовинної української культури. Це музеї: «Мамаєва слобода», Музей Ханенків, Музеї Тараса Шевченка, Лесі Українки, Мистецький Арсенал. Як і в попередні роки, учні школи відвідували київські театри: української драми ім. І. Франка, Молодіжного, театру На Липках, Національний цирк, тощо. В цьому навчальному році учні брали участь у районному чемпіонаті з волейболу, посіли призове місце. В мікрорайоні школи досить непроста криміногенна обстановка. Школа працює в тісному контакті з представником ювенальної превенції Буканем Д.О. та працівником служби у справах дітей Брацейко Інною Георгіївною. У плані виховної роботи школи окремим питанням виділені заходи за темами "За здоровий спосіб життя", «Профілактика булінгу» «Профілактика правопорушень та злочинності серед неповнолітніх», «Превентивне виховання», «Попередження бездоглядності, безпритульності», «Насильство у сім'ї». Протягом навчального року були проведені місячник "Діти на дорозі", тижні охорони праці і безпеки життєдіяльності, тиждень пожежної безпеки, День ЦЗ, Тиждень безпеки дитини. В сучасних умовах керівнику треба постійно турбуватись про зміцнення матеріальної бази навчально-виховного процесу. Зараз у школі є:
Матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу постійно покращується за рахунок придбання нового обладнання, наочних посібників та інвентарю. Усі передані школі матеріальні цінності оприбутковуються. Школа має обладнану їдальню з буфетом. Вся облікова документація з організації харчування ведеться правильно. Всього у їдальні харчується 350 учнів. Учні мають можливість купувати буфетну продукцію. Робота їдальні відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Медичне обслуговування учнів здійснюється в обладнаному медичному пункті У поточному навчальному році травмувань учнів під час освітнього процесу не було. Вся документація по розслідуванню нещасних випадків оформлюється належним чином. В школі стало традицією реагування директора та його заступників на критичні зауваження, пропозиції шкільної Ради, батьківської громадськості та учнівського самоврядування.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |