Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 05:08

ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №199 м.Києва

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

РІЧНИЙ ЗВІТ

                                                 

 

РІЧНИЙ ЗВІТ 

діяльності школи І-ІІІ ступенів № 199

Шевченківського району м. Києва

за 2022 р.

 

 

Школа має три ступеня навчання: 1 - 1-4 класи, II ступінь 5-9 класи, III ступінь 9-11 класи. З 1 вересня 2021 року в школі навчається 612 учнів. Учні навчаються у 23 класах. В школі налічується дванадцять 1-4 класів, в яких навчається 265 учнів, десять 5-9 класів, загальна кількість учнів, що в них навчаються  - 228, 10-11 класів - 2, в якому навчається 59 учнів.

Працюють 8 груп продовженого дня, які відвідують 240 учнів.

В школі створені умови, які забезпечують варіативність навчання. У 2021-2022 навчальному році школа працювала над науково-методичною проблемою: «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи».

Англійська мова вивчається з першого класу

Основними завданнями інноваційної діяльності є: набуття учнями стійких навичок роботи з комп'ютером з урахуванням дозованості часу перебування за екраном монітора, обов'язкових вправ на релаксацію та фізпаузи з метою впровадження загальної культури роботи з комп'ютером.

На підтримку педагогічних ініціатив та організацію інноваційних пошуків вчителів проведено ряд заходів:

  •  відвідування міських семінарів на базі КМПУ ім. Б.Д. Грінченка для вчителів-предметників;
  •  відвідування семінарів районного управління освіти  які проводились на базі шкіл району;
  •  відвідування науково-практичних семінарів;
  •  проведення тижня педмайстерності;
  •  проведення тижня молодого спеціаліста;
  •  зміцнення матеріальної бази;
  •  використання підручника як запрошення до бесіди або як ілюстрацію та допомогу при виконанні домашніх завдань, для пошуку відповідей на поставлені вчителем запитання.

Для задоволення потреб та уподобань учнів, розвитку їх здібностей та обдаровань учнів, школою укладено угоди про співробітництво з Національним університетом харчових технологій, з філією фізико-математичної школи Харківського авіаційного інституту при ДАХК «Артем», з Київським міжнародним університетом, НПУ ім. М. П. Драгоманова, Київським університетом ім. Бориса Грінченка, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи скерована за напрямами:

  •  громадянське виховання;
  •  військово-патріотичне;
  •  трудове;
  •  художньо-естетичне;
  •  моральне;
  •  екологічне;
  •  формування здорового способу життя;
  •  профілактика правопорушень;
  •  сприяння творчому розвитку особистості.

Основою організації виховної роботи в класах була діяльність класних керівників з формування в учнів рис громадянина - патріота України; опанування учнями основ Конституції, поваги до державних символів, дотримання високих моральних якостей, правової освіти, фізичного та трудового виховання, проведення заходів з питань охорони здоров'я та безпеки життєдіяльності, профілактична робота з питань профілактики правопорушень.

У 2021-2022 н.р. у школі працювали спортивні гуртки (легка атлетика, футбольний, естрадно-спортивного та спортивного танцю). 41% від загальної кількості учнів відвідували дитячий будинок культури "Юний Артемівець" (гурток народної пісні, танцювальний, малювання, комп'ютерний, м'якої іграшки). Учні 6-9 класів відвідують гурток юних залізничників на Київській дитячий залізниці.

Формування ініціативної, здатної приймати серйозні рішення особистості здійснювалось шляхом широкого залучення учнів до участі у справах школи через учнівське самоврядування. Робота учнівського самоврядування в школі була дієвою, результативною. Вдало керувала цією роботою лідер учнівського самоврядування ученm 10-А класу Зюзін Роман

Шкільне самоврядування базувалось на основних принципах:

  •  педагогічне керівництво колективною творчою діяльністю дітей та їх самоврядуванням;
  •  дохідливе, тактовне роз'яснення учням їх посильної участі в управлінні навчально-виховним процесом;
  •  систематичне навчання організаторській діяльності активу самоврядування.

Всі ці дії давали можливість активізувати діяльність шкільного самоврядування, залучати учнів до роботи з урахуванням їх інтересів.

Виховні заходи проводились з урахуванням вікових категорій учнів, охоплювали всіх учнів школи. Планувався зміст і форми організації виховної роботи в школі на період осінніх, зимових, весняних канікул.

Протягом навчального року учні школи відвідали багато музеїв: Музей декоративного мистецтва, Музей природи, Музей М. Булгакова, Музей Голодомору, Музей Соборності України, Музей сучасної науки і техніки, тощо.

Тепла, родинна атмосфера панує на святах першого та останнього дзвоника навчального року. Про переможців районних та міських предметних олімпіад, переможців різноманітних конкурсів, про учнів з сумлінним ставленням до навчання, активістів шкільного самоврядування йде мова на щорічному традиційному святі "За честь рідної школи". Це свято готується учнями всіх класів. На святі діє правило: ні слова про погане, згадуються тільки добрі справи, нагороджуються ті учні, які протягом року зміцнювали честь і славу школи.

Національно-культурне відродження, відновлення історичної пам'яті, формування національної самосвідомості учнів будується через проведення екскурсій, поїздок учнів до музеїв, до осередків старовинної української культури. Це музеї: «Мамаєва слобода», Музей Ханенків, Музеї Тараса Шевченка, Лесі Українки, Мистецький Арсенал.

Як і в попередні роки, учні школи відвідували київські театри: української драми ім. І. Франка, Молодіжного, театру На Липках, Національний цирк, тощо. В цьому навчальному році учні брали участь у районному чемпіонаті з волейболу, посіли призове місце.

В мікрорайоні школи досить непроста криміногенна обстановка. Школа працює в тісному контакті з представником ювенальної превенції Буканем Д.О. та працівником служби у справах дітей Брацейко Інною Георгіївною.

У плані виховної роботи школи окремим питанням виділені заходи за темами "За здоровий спосіб життя", «Профілактика булінгу» «Профілактика правопорушень та злочинності серед неповнолітніх», «Превентивне виховання», «Попередження бездоглядності, безпритульності», «Насильство у сім'ї».

Протягом навчального року були проведені місячник "Діти на дорозі", тижні охорони праці і безпеки життєдіяльності, тиждень пожежної безпеки, День ЦЗ, Тиждень безпеки дитини.

В сучасних умовах керівнику треба постійно турбуватись про зміцнення матеріальної бази навчально-виховного процесу. Зараз у школі є:

  • 2 комп'ютерних класи;
  • мультимедійне обладнання;
  • спортивний зал;
  • гімнастичний зала для початкової школи;
  • бібліотека;
  • медичний пункт;
  • 2 майстерні технічної праці;
  • швейна майстерня;
  • кабінет логопеда;
  • кабінет психолога;
  • фізичний кабінет;
  • кабінет хімії;
  • кабінет біології.

Матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу постійно покращується за рахунок придбання нового обладнання, наочних посібників та інвентарю.

Усі передані школі матеріальні цінності оприбутковуються.

Школа має обладнану їдальню з буфетом. Вся облікова документація з організації харчування ведеться правильно. Всього у їдальні харчується 350 учнів. Учні мають можливість купувати буфетну продукцію. Робота їдальні відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Медичне обслуговування учнів здійснюється в обладнаному медичному пункті 

У поточному навчальному році травмувань учнів під час освітнього процесу не було. Вся документація по розслідуванню нещасних випадків оформлюється належним чином.

В школі стало традицією реагування директора та його заступників на критичні зауваження, пропозиції шкільної Ради, батьківської громадськості та учнівського самоврядування.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz